Thursday 6 June 2013

Langkawi 2013 "hari ibu"


         
      Me and beloved mom's on 
                   mother's day

          My mom's - sayang kat mak!

Dah lama aku tidak masuk ke blog aku nie. Nak jd blogger tapi tak ada masa. Hehehe...tetiba sedang duduk bersantai ditepi kolam mandi di Grand Lexis ni teringat kenangan semasa di Langkawi pada 10 Mei 2013 yang lalu.

Pagi jummat nie abang hantar aku ke tempat kerja. Abang cuti hari ini. Tetiba abang mencetus kontravasi pagi-pagi buta ini. 

Abang bercadang nak ke Langkawi...OMG!!!! Not again abang!!! Itulah hubby aku!!!! Selalu begitu...surprise surprise and keboommmm!!!

Aku pun apa lagi sampai office terus ambik cuti half day and terus buat hotel booking via online. Alhamdullillah. Semua ok. Tetiba teringat kat mak. Kesian mak asyik duduk umah ajer. Called mak, mak pulak serba salah sebab tak ada orang nak jaga yaya, hanis and abah. Menggenali aku.....spontan berkata "mak siap-siap ajer kemas nanti dalam pukul 12.30pm mike datang ambik".....Alhamdullillah again. Mak joined kami akhirnya.

Tepat pukul 1.30pm abang sampai dan kami meneruskan perjalanan ke Kuala Kedah. So far semua ok. Syukur. 4 jam lebih. Sampai saja di Kuala Kedah aku terus beli tiket ferry. Perjalanan dalam 2jam katanya. Semua ok and kami sampai di Langkawi. Setelah selesai semuanya, kereta sewa and kami menuju ke hotel Aseania Resort. 

Boleh tahan hotel ni. Setelah selesai check in and segalanya kami pun keluar berjalan2. 3 hari 2 malam tida cukup bagi kami tetapi kami bekerja kannnn....kami sambut hari ibu di Langkawi...






        Penguin kat UnderWaterWorld


     Ketawa ada makna tu kat Langkawi   
                 Underwater World





       Mom's bersama Jimmy Shanley

         Qimi bersama Jimmy Shanley

            Aku bersama Jimmy Shanley

        Anak bongsu aku nie Muhammad 
     HaQimi yang nak sangat ke Langkawi


                  Hubby and kiddos

                 My beloved hubby


           Makan kat sini kira ok lah
           Makam Mahsuri....katanya...

          Adakah ini semua benar????






No comments:

Post a Comment